hiking my ass off - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Mila Teule - WaarBenJij.nu hiking my ass off - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Mila Teule - WaarBenJij.nu

hiking my ass off

Door: milateule

Blijf op de hoogte en volg Mila

09 Maart 2011 | Bolivia, Sucre

Hallo lieve mensen,

en daar zit ik dan, op de vijfde dag van mijn reis voor het eerst in de taalschool. Heb net gehoord dat ik ´s middags les heb dus dacht ik, dan maar even mijn blog bijschrijven!

gisteren heb ik met 2 andere nederlandse meisjes een tour/hike gedaan. Als eerste gingen we naar een soort dinosaurus museum met de bus. Dat was op zich wel grappig maar eigenlijk totaal geen toevoeging aan Sucre. Het was namelijk pas daarna dat de echte fun begon!

we gingen namelijk een 6 uur durende hike doen (JAWEL!) in China heb ik ook een keer zo lang gewandeld (kunnen jullie je vast allemaal herinneren) maar dat was op een plat stuk land. dit niet. De natuur was echt super, super mooi! ik zal binnenkort wat foto´s op facebook downloaden zodat jullie een beetje een beeld krijgen! Het hiken ging eigenlijk allemaal hartstikke goed, tot na de lunch. ik kreeg opeens een gevoel alsof er een steen op mijn borst lag die er maar niet af wilde en voelde me heel licht in mijn hoofd. Waarschijnlijk kwam dat omdat ik pas net in Sucre ben en we hier 3000 meter hoog zitten. ik had dus last van de hoogte en dat heb ik geweten ook. eenmaal thuis als een trillerige zieke hond ben ik meteen mijn bed ingedoken en heb geslapen tot de volgende ochtend.

Het weer hier is trouwens ook best raar, hele hete zon wisselt af met regen en bewolking, het veranderde gister echt per half uur! Dus, om het nog wat leuker te maken, ben ik ook verbrand, een heeeel mooi gezicht natuurlijk ;)

Nou, jongens en meisjes, ik zal jullie over een tijdje laten weten hoe ik met mijn spaans SPRONGEN vooruit ga, natuurlijk, dus tot de volgende keer maar weer!

heel veel zoenen en liefs!

  • 09 Maart 2011 - 16:23

    Isabelle:

    wat leuk dat er ook een Nederlands meisje in je gastgezin zit:] En wat leuk dat de jongste Isabel heet. Ze is vast heel adorable HAHAH
    Ik ben heel benieuwd naar het landschap daar! Kan niet wachten op de foto's
    Heel veel plezier! En ook met Spaanse taalcursus, wil je het mij ook leren als je terug bent? Miss you & be safe!

  • 09 Maart 2011 - 20:44

    Rosa:

    Hi Miel, alweer een verhaal. Wat leuk! Pas je wel op, geen voorbeeld aan Lisa nemen ;] en je moet de foto's ook ergens anders uploaden anders kan ik ze niet zien :[ Nou ja kijk maar, anders log ik wel gewoon op die van jou in ;]

    xoxoxoxoxoxoxoxo liefs, Rosa

  • 10 Maart 2011 - 10:01

    Ans:

    Wat leuk om je verslag te lezen, terwijl ik het dit keer niet zelf ook allemaal meemaak.
    Blijf natuurlijk wel duizend vragen hebben, maar dat komt allemaal vanzelf wel. Bijvoorbeeld over het gezinsleven daar. Lijkt dat een beetje op het onze of is het heel anders. En moet je af en toe al Spaans spreken?
    In ieder geval fijn om te lezen dat je daar al goed 'geland' bent. Op de bug van de hoogteziekte na dan.
    Liefs Ans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bolivia, Sucre

Zuid-Amerika

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2011

thuis

29 Mei 2011

LIMAA

21 Mei 2011

PERU

07 Mei 2011

inzameling

06 Mei 2011

ciao Bolivia, hola Chili
Mila

Actief sinds 10 Dec. 2010
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 29484

Voorgaande reizen:

05 Maart 2011 - 01 Juni 2011

Zuid-Amerika

10 December 2010 - 09 Januari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: