inzameling - Reisverslag uit San Pedro de Atacama, Chili van Mila Teule - WaarBenJij.nu inzameling - Reisverslag uit San Pedro de Atacama, Chili van Mila Teule - WaarBenJij.nu

inzameling

Door: milateule

Blijf op de hoogte en volg Mila

07 Mei 2011 | Chili, San Pedro de Atacama

Hallo lieve mensen,

zoals jullie weten zit ik nu bij Karen in CHili! deze vrouw woont in de middle of nowhere en heeft geen water, electriciteit, geen normale douche, helemaal niets behalve een enorme sterke wil en een prachtige plek waar ze woont :) al het geld dat ze verdient steekt ze in haar paarden en honden (paarden: 6, honden: 4) en in de aanbouw van haar nieuwe huis..

ik zal binnenkort proberen foto´s op deze site te zetten om jullie een idee te geven.

Ondanks het weinige geld dat ze heeft vangt ze dagelijks vrienden op die een tegenslag hebben gehad en mensen zoals ik, die het echte campo-chileense leven willen meemaken, laat ze toe in haar huis om te helpen en in ruil daarvoor krijg ik eten en onderdag en veel gezelligheid.

Om al deze redenen en nog veel meer wil ik graag een inzameling houden zodat ze haar huis kan afbouwen en nog veel meer mooie dingen voor andere mensen kan doen en blijven doen! Dus iedereen die wat geld overheeft en graag wil geven: mail mij op milakiri@hotmail.com over de hoeveelheid en dan zorg ik dat het op een goede manier bij haar terechtkomt!

ik hoor van jullie, heel veel liefs en tot mijn volgende blog, Mila

  • 07 Mei 2011 - 20:36

    Ans:

    Dus je hebt haar bereikt en zit nu bij Karen. Je hebt snel bekeken dat ze wel wat hulp gebruiken kan.
    Kun jij, met je aanwezigheid, haar ook een beetje helpen? Bijvoorbeeld met het werk wat zij heeft aan het verzorgen van de paarden/ honden?
    Over een geldbijdrage mailen we jou nog. Ik hoop dat je het bij Karen erg naar je zin hebt en hoor van je.

    Liefs Ans

  • 08 Mei 2011 - 16:21

    Marian:

    Lieve Mila,
    wat een mooie en spannende verhalen allemaal. Wat maak je megaveel mee. Groots en meeslepend. In 'ons' kikkerlandje is nog geen kikker te bekennen, wel heel veel zon, dat dan weer wel. Ik wens je nog veel mooie avonturen daar bij Karen en fijn dat je wat voor haar kunt doen. Het klinkt goed bij haar te zijn.
    Heb het goed, kus van mij

  • 08 Mei 2011 - 19:58

    Lisaa:

    miel! wat klinkt het tof allemaal, en wat ben ik jaloers op je! ik mis je wel hoor, vooral tijdens de trouwerij van manon en mig, maar als je weer terug bent dan spreken we snel af en dan kun je van onze nieuwe sauna genieten die dan klaar is ;)

    nou ik wens je nog veel plezier daar, ook groetjes van me pap en mam en ik zal ze vragen of ze nog wat geld hiervoor over hebben (:
    xxxxxxxxxxxxxx en geniet er nog even van!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, San Pedro de Atacama

Zuid-Amerika

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2011

thuis

29 Mei 2011

LIMAA

21 Mei 2011

PERU

07 Mei 2011

inzameling

06 Mei 2011

ciao Bolivia, hola Chili
Mila

Actief sinds 10 Dec. 2010
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 29486

Voorgaande reizen:

05 Maart 2011 - 01 Juni 2011

Zuid-Amerika

10 December 2010 - 09 Januari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: